۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

وقتی تو با من نیستی ...

Posted: 13 Jan 2011 12:00 PM PST

وقتی تو بامن نیستی ، از من چه می ماند
از من جز این هر لحظه فرسودن ، چه می ماند
از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی
تکرار من در من ، مگر از من چه می ماند

غیر از خیالی خسته از تکرار تنهایی
غیر از غباری در لباس تن چه می ماند
از روزهای دیر بی فردا چه می آید
از لحظه های رفته ی روشن چه می ماند

از من اگر کوهم ، اگر خورشید اگر دریا
بی تو میان قاب پیراهن چه می ماند
بی تو چه فرقی میکند دنیای تنها را
غیر از غبار و آدم و آهن چه می ماند

وقتی تو با من نیستی ، از من که می پرسد
از شعر و شاعر جز شب و شیون چه می ماند ...

زیباترین تصاویر عاشقانه

Posted: 13 Jan 2011 10:50 AM PST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر